Anadan görme olarak demografik bilgilere gereğince konstrüksiyonlmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun site analizleri karınin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site takip kimliğini sitenize bindirmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, meslek, hasılat ve taalluk alanları üzere değfiilkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların fiilletmeniz karınin farklı değerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kıymettar olan müşterilerden tutmak suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok üstünlük sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Böylecene müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde elde etmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En ali etkinliği, yakışır maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site kavramının alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı trok elhak emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde arazi alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin geri plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde değfiilti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle birlikte daha çok “ne istersem onu düzenırım” dönemi başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç omurga benek önemli gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz biçimde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Bilim ve komünikasyon teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik konstrüksiyonlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına entrika iş süreçlerini değfiiltirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim kabil başüstüne.