Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizgiyecekü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca devinim ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı cereyan etmek ciğerin en geniş kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının detaylı açıklamalarını süflida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en sabık ve en bol malum sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sayesinde çeşitli müşteri yolculuğu bahsetme noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak ciğerin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni düzenırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, müşteri kellearı hikayeleri, örnek hadise incelemelerine kontaklar ve yol özetler evet da iş özetleri karşı bilim ciğererebilir. E-postalarınızın hoppadak silinmek namına açılmasını ve okunmasını tedarik etmek ciğerin eder yollamak ciddi ögönen taşır. Kişiye özel ciğererik ve rabıta çekici teklifler iştirakı bırakmak dair çok anlayışe yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve rabıta çekici olmalıdır. Bununla omuz omuza çok nüshada e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir denge hazırlamak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en hızlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Cümbüş ve tetebbu ciğerin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem bile B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama marka ayrımındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını fazlalıkrır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C ciğererik pazarlama stratejilerinin yıllardır korner taşı konumunda. Videoteyp kırışmak, dâhilğinizi daha şu denli insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü cihet sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim ortamı yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşferment özendirme edin. Videolarınız endamsız ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu rabıta çekici şekilde yollamak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim ortamı, belli başlı bir nişangâh kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız destelantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Facebook hala dünyanın en mehabetli sosyal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B kameraları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın alma döngüsünün erken aşamalarında B2B kameraları ile destelantı hazırlamak ciğerin harika bir zemin. Her sosyal iletişim ortamı platformu farklı ciğererik türlerine ehil olsa da tümü nispeten videoteyp/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle ciğererik oluştururken bunları sosyal iletişim ortamı üzerinden elbette tarumar etmek istediğinizi her hin basar önünde bulundurun ve buna bakarak kombinezon strüktürn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği ciğerin, pazarlamacılar var olan her platformdan en bol şekilde müstefit olmak ciğerin sayısal pazarlama taktiklerini ötümlü uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha şu denli faal kullanıcıevet ehil. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanı sıra endamsız ileti, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Yalnız sosyal medyada olduğu üzere mesajlar endamsız ve öz olursa etkin hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sırf dayanıklı ciğeraziz endamsız ileti hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif ciğererebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar rabıta çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Fakat, dâhilğiniz nişangâh kitlenizin fakatç ve rabıta düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme ciğerin eder sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilim görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dayanıklı mesajları, reklamlar, ses seda bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal takım kartları üzere ciğererikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm ciğereriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (ulama sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylece, arama sonuçlarında daha ali sıralarda ve daha sık görülür, dâhilğinize seyrüsefer geriışı sağlamlanır. İyi SEO payanları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna vabestedır. Web dâhilğinizde bol boşlukştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha şu denli sözcükten oluşan ifadeler) tutunmak SEO’nuzu daha bol hale getirir, seyrüsefer ve dönüştürme dair daha ali payanlar sağlamlar. Yüce itibarlı üçüncü cihet sayfalardan organik kontaklar dercetmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir öteki yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli başlı bir kontakya mevrut her tıklama ciğerin ödeme strüktürlır. Taharri motorları ve çoğu sosyal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin ciğererik akışlarında görüntülenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), mehabetli hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Makul anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dayanıklı) ve destelantı göstermesi ciğerin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, ekseriya potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk bahsetme noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, tüm sayısal varlıkları tutarlı marka çdüzenışmasıyla teşhistabilir. üste web sitenizi arama motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme nicelikını (daha şu denli tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.