Reklam düşüncemları, günümüzde, tüketicilerin etkilenmesi muhtevain, sert çok değçalışmakeni kullanmaktadır. Oynak derken; mizah, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı olaylar, düğün, şiddetli yaşam standartları, rahatlık, ön, sonra uygulayım bilimi ve buna benzerleri kastedilmektedir. Tamlık bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş olduğu, yeni veya zaten pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya inandırma etmeye yöneliktir. Yapılan reklamın amacı, yalnızca satın iktibas davranışını göstermelerini çıkarmak olmayabilmektedir. Birbirinden farklı ammaçlara müteveccih amma nihai hedef, her dakika elan şu denli satış olmakla yan yana, genellikle, reklamın ammaçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın öbür markalara tercih edilmesini çıkarmak olabilmektedir. Bunlarla yan yana, firmaların içtimai ağırlık namına veya kendileriyle alakadar çıhun herhangi bir düşünceyi müdafaa etmek veya reddetmek namına mimarilabilmektedir. Tamlık bu tarz şeylerin tasarımı mimarilırken, en şu denli örutubet taşıyan sayfa, inandırıcı bir şekilde çalışmalenmesidir. Bazı reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Bazı konusundan dolayı, bazı çalışmalenme biçiminden dolayı, bazı de seçilen tasarım kabilinden dolayı, insanoğluı inandırma etmekten münezzeh olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda dava, bazı dakika kullanılan oyuncuların topluluk içinde ehil olduğu konumla alakadar olabilirken bazı dakika muhaliflıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan münezzeh olmasıyla alakalı olabilmektedir. Karşılıklı diyaloglarla örülen düşüncemların inandırma etmekten münezzeh olmasının bir öbür sebebi de, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğbirliı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine elan çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, öbür türlere nazaran elan az inandırma edicidir. Görüntülerden oluşan, ürün veya hizmetin özelliklerini göstererek anlatan, çok az cümle veya ifadelerin arz aldığı reklam türleri elan çok inandırıcı olmaktadır. Gayrı türlerde ise, tüketicilere iletilmesi müstelzim mesajlar, oyuncuların veya kullanılan herhangi bir hasiyet unsurunun gölgesi şeşnda kalmasındandır. Gayrı bir ifadeyle, elan zahmetlilü bir hasiyet yaratabilmek muhtevain, reklamlarda kullanılan mizah, çalgılı çağanaklı haller, şiddetli yaşam standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Hakeza durumlarda insanoğlu, hasiyet unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze lüzum bırakmadan akseptans ettikleri reklam türleri, ürün veya hizmetin anlatıldığı, hayaletlerin olduğu, fotoğrafğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasarım biçimleridir. Tüketiciler bu tip düşüncemları izlerken hem etkilenmekte hem de gördükleri şeylere inanmaktadır. Fevkda lakırtıünü ettiğimiz hasiyet unsurları aslında güzel seçilmektedir. Fakat burada dava, onların kullanılma biçimi olmakla yan yana, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. Yani seçilen hasiyet unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere ehil olması gerekmektedir. Ama umumi olarak reklamlar inandırıcı tamamlanmak zorundadır. Bunun birlikte başarılı bir reklam kurmanın asıl şart şurtı hedef kitleye hitap kılmak, bu hedef kitle ile empati kurarak kampanya halk etmek yüce behre sahibidir. Sonunda hedef kitle(ler) markayı ve ürünü elan çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).